Service / Support / F.A.Q.

Har du brug for hjælp eller har du spørgsmål i forbindelse med Hubshop’s produkter, er du altid velkommen til at kontakte på mail info@hubshop.dk.

Nederst på siden finder du guides og manualer samt svar på hyppige spørgsmål i forbindelse med brug af produkterne. Her skulle være en god chance for, at du kan få svar på dit spørgsmål.

TeeAr Shops ejer Hubshop.dk

Thomas Rønnow

F.A.Q. – Spørgsmål og svar i forbindelse med køb

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Varen sendes til:

TeeAr Shops
Jacob Paludans vej 12
9200 Aalborg SV

Mrk. Fortrydelseskøb

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

LÆS MERE

Ja, vi tilbyder også betaling via en EAN-fakturering. Indtast EAN-nummeret under betalingsmuligheder. Efter bestilling vil EAN-nummeret blive kontrolleret. Når bestillingen er godkendt, afsender vi en ordre-bekræftelse per email.

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationer vedr. DJI og Ryze droner, håndteres som udgangspunkt direkte med DJI.

Se her hvordan du registrere din DJI reklamation.

Hvis du har en reklamation på et produkt indenfor reklamtionsperioden på 2 år, skal du altid først kontakte vores kundeservice på info@hubshop.dk.

Husk altid at referere til dit ordrenummer ved kontakt med kundeservice.

Hvis vi modtager din bestilling inden kl. 12.00 på en hverdag, bliver din ordre normalt pakket og afsendt med GLS samme dag, og bør under normale omstændigheder være fremme hos dig den efterfølgende hverdag.

Vi vil altid forsøge at behandle sagen indenfor 5-7 hverdage. Har du returneret en pakke uden at høre fra os indenfor behandlingstiden, skal du kontakte os på info@hubshop.dk 

BEMÆRK ved tilbagebetaling i forbindelses med fortrydelseskøb, kan der gå yderligere 1-2 dage inden pengene kan ses på din konto.

Manualer og guides

Du kan herunder får hjælp til opsætning og installation af vores produkter. 

Har du problemer eller spørgsmål i forbindelse med opsætning eller installation af et produkt er du selvfølgelig også velkommen til at kontakte os på info@hubshop.dk eller på tlf. 22758899 (Mandag, onsdag og fredag – Kl. 10.00-14.00).